Pengikut

28 Disember, 2009

Danish Cembeng..

Huhu..3 hr brsama Danish, Full day dari pg sampai ptg, dr ptg sampai mlm hingga r ke pg esoknyerr br r aku sedar yg Danish semakin hr semakin lasak..Skrg Danish da xnak dipegang nk freedom..PEACE NO WAR oppss trsasul..kesana kemari..Dok dlm walker pun bleh menonggeng sampai kuar separuh badan..Aduh penat gak aku melayan ci kenit nie..btul2 hero r..Secara x langsung aku bleh r exercise..
Tp yg pelik nyer aku x gak slim..haha...xper usaha tangga kejayaan...
Pd satu saat dn ketika yg aku sendri pun xtau knp aku begitu moody..dgn karenah Danish yg msh aktif kesana kemari penuh ngan anergy..AS..TAGH..FIRUL..LAH..AL..AZIM..BU..DAK..INIEE..(ngan reaksi muke yg menunjukkan aku ngah  marah ditmbah lagik ngan mata yg sengaja aku besaukn)
TIBA2 DANISH CEMBENG N TERUS HUWARGHH...
Alamak aku x brcadang pun nak wat Danish nangis..nyesal plak aku..Dalam pd aku memujuk Danish yg beria2 sungguh menangis sempat r aku amik pic niee..(x jelas sgt..)





* Maafkan Mama Cayunkk...LUV U 4 EVER..MUAHH..



2 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

ala siannya dia..jgn nangis2 ye syg ye..

aLyNnZ berkata...

Sejak dr hr tuhh x bleh tegur skit mesti danish mudah nak nangis..
anak nadiah camner plak?
da la danish lelaki..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...