Pengikut

24 Disember, 2009

* FISHER PRICE *

Set permainan PLAYSKOOL...?? Pada sesiapa yg da anak sure tau kan brand niee..First thing yg brmain difikiran adalh MAHALL!! Teringin gak nk belikan tuk Danish tp aku blum mampu r.. klau beli gak x sampai tgh bulan kena r ikat pewutt..x sanggup aku wehh..Survey punyer survey kt shopping complex aku tr jatuh cinta ngan BRAND FISHER PRICE!! Pd mulanyerr mak aku yg hadiahkn toys bentuk kunci tuhh pd Danish coz ada r sorang minah nie ckp yg Danish anak mak aku padahal da pangkat cucu wehh..(So, mak aku nie nampak muda lagik r kaedahnyerr..) Kelebihan brand Fisher Price nie selain permainan, bleh gak mendidik anak2 melalui suara, warna dan lagu..Haa..brand fisher price nie aku mampu beli lagik tp toys yg besar2 tuhh aku kena pkir 2 3 kali gak r..tp msh bleh r aku ngan husband usahakan tuk Danish..




( Hadiah dr Wan untuk Danish...)
Danish : Thankss Wan LUV u so much..




Music books..


Haha..Danish First Phone...Nie koleksi trbaru br jerk beli..Pas nie x r main2 hs mama n abah yerr..

* Apa ehh Koleksi seterusnyer yg aku akan belikan tukk Danish...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...