Pengikut

08 Disember, 2009

Ikan Bakar Special Melaka..

Pd 6 Dis yg lalu aku n family mertua ku makan besar..Destinasi yg kitaorg pilih adalah Bay View Melaka..Menu utama of coarse Ikan Bakar!! Penaja pd mlm itu adalah A.Halim n K.zu..Thankss a lott!! Pehda lama x pekena ikan bakar nie..Menu sampingan adalh sotong masak tepung n kupang yg begitu menyelerakan..nyum2..Apa lg sental r abis abisan x kasi chance..trlupe plak aku on diet..Ooopss diet ker? Tp xper ahh mlm tuhh jerk mlm seterusnyer aku continue r diet..haha..Malam tuh gak 4 the first time in his life DANISH merasa ikan bakar..suker tul DANISH mkn nsb pewut dier xmeragam..Pas ni leh r mkn lagik..So, ni r pic yg sempat aku rakamkn before hidangan sampai coz time da melantak tuhh da xingat nk brgambo..

Bkn Ikan Bakar yg ada atas meja tp Danish..


Hmm adik iza pun xnak kalah ngan Danish??


Ini r Babah n Mak Mertua ku...Cenyumm


Family ku..3 serangkai..


Haa..ini r Penaja Utama Ikan Bakar that night...


Family Along..


Family K.Nor n A.Akil n also with a new baby..


Sama tahun kelahiran brlainan bulan jerk..
Muhammad Aiman Yassin n Muhammad Danish Nurharis

Aku : Ayang dah2 r tuh mkn ayg kata nk diet luper ker?


Danish wif his cousin n Abah..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...