Pengikut

30 Januari, 2010

Dilema seorang MAMA..

My Husband n my lil Prince Danish dilahirkn pd bln yg sama iaitu bln Februari..Teringat lagi sms menunggu minggu2 terakhir melahirkn Danish, due Danish 16 Feb ttp abahnyer brharap Danish akan lahir sama tarikh ngan birthday abahnyer 02.02..taun tuuuuttttt so, bleh laa sambut birthday skali..ttp Allah maha kuasa Danish dilahirkn seminggu kemudian dn seminggu sblm due..tak per laa at least lahir sama bln ngan abah kn?? So skrg aku pening memikirkn apa hadiah utk diberikn pd 2 insan trcayunkkk aku nie..Budget aku xlaa besau sgt coz aku n husbnd plan nk wat kenduri akikah danish sebelh mlm disamping birthday party (ala..guests nyerr saper lg klau x cousin2 nyer sajer yg meramaikn..) InsyaAllah pd 20hb Feb..Kenduri yg akan diadakn niee bersempena skali ngan kenduri ayah n mak mertua aku g umrah awal bln 3 nanti..

Last 2 week adalar aku kuar survey2 present tuk Danish ngan husband tp survey nyer survey terbeli plak baju Danish..n utk sekian kalinyer sms Danish hampir sethn aku mmbelikn Danish ROMPERS yg mmg xbrseluar..sblm nie aku beli gk rompers tp yg msh ada sluar..Apa kess?? Aduhh lari budget beb..tp xper laa baju anak tutup mata jerr ahh..Thanks Mak coz temankn alin..So hasil dr survey2 aku tuhh ada larr 1 2 benda yg aku brkenan tuk dijdkn birthday present danish tp aku x beli lagik..SURPRISEE..Husband aku biasa arr command statement "xpyh la yangg hadiah2, membazir jerr. Lagipun Danish merupakn hadiah yg xternilai ayg da bagi.." Aduh trharunyerr...Hmm..aku nk bg gak present walaupun x seberapa harganyerr at least ada tanda ingatan..Present nie pun surprise gak..Tunggguuu..Haha..present dr wan  n atuk awal2 lagik da beli n awal2 lagik da lenjan..Anyway thanks wan n atuk 4 the present..
(Danish cayunk jgn jd mat rempit tau..)

Wahh besaunyer plastic beg parkson? Mari kiter lihat apa isi dlmnyerr...

Inilah hasilnyerr...semuanyerr utk Danish..
2 psg bj tido, 4 psg bj santai..
(ku mendambakn baju pink...)

Sepasang kasut Mickey..


Toys pemberian dr Wan tercayunk..thanks Wan..
Rattle Ball nie lembut lembut sesuwei tuk baby pendek kata x mencederkn arr..

2 ulasan:

Unknown berkata...

sama bulan best lah alynn
senang nak celeb
buat sekali je, kek pun share je
jimat...hahahaahah

aLyNnZ berkata...

btul3..thanks bg idea tuhh.
second baby pun nak deliver bln 2 gak larr(ish bley ker..)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...