Pengikut

07 Januari, 2010

New Year Di Genting Highland

Ntah apa r mimpi ayah aku tetibe ajak g Genting Highlands sehari selepas tahun br..Maybe da lama xjln2 tukar angin kott..Lgpun skrg nk jalan2 meriah skit dgn pertambahan ahli keluarga br (Adik br kawin Okt lepas) n first cucu pun daa semakin mmbesar so daa bley r bwk ronda2..Mmg excited gk r nk naik genting niee coz last aku naik genting last lama xbrp lama gk r..time tuhh aku br jerk kawin dlm sebln inai merah lagik..time tuhh gak aku da berisi (danish..) dan2 turun dr genting aku diserang Chiken POP..Warghhh ape r nasib aku sepanjang umur aku 26 taun x plak nk kena chiken pop ngah mood pengantin br n ada insan br dlm pewut aku time tuhh laa nk kena..Tp tuhh kisah lama yg msh diingatan..So kali nie aku kembali ke Genting dgn semangat yg baru..


on da way danish sempat charge batery wif bantal busyukk..



Manusia punyer r ramai beratur samapi ke bwh escalator..
aduhh..alang2 daa sampai redahh jerk..


Erm..sambil2 beratur isi ms lapang shoot gambo..

Hmm..start daa bg isyarat nk titonn..



Dlm Cabel car genting..
Sedeynyerr sesampai kt atas genting cuaca xmenyebelahi kami coz ujan samapi ke ptg..
So klau main prmainan outdoor pun mmg rugi besau r..Hm nasib baik ada prmainan mary go raound tp sesuwei tuk Danish jer r..Mamanyer kena naik gak coz Danish xpandai jln lagik so, trpaksa r tebalkn muker..sonok sungguh Danish dpt naik kuda..


Hmm..pas anak bersuke ria turn mama ngan abah nyer plak..Nak main rolercoaster indoor pun xbleh coz under constraction..Frust nyer!! So, atas idea ayah aku kitaorg beramai2 masuk 3D Motion Master..Punyer r ramai manusia yg beratur penatnyer kaki lutut segala jgn ckp r..Sambil beratur, isi ms lapang shoot gambo..


Nak msk 3D Motion Master pun beratur sampai sejam sengah adoiii...Beratur skit nyer lame tapi tayangan 10 minit jerr..xberbaloi sunguhh..Ngam2 kuar jer panggung husband aku nampak plak sukan fouvorite dia..Mmg sejak sekolah muda remaja dulu husband aku daa menceburkan diri dlm sukan nie..Banyak gak r piala yg dia dpt hasil dr sukan nie..Hmm apa yg aku leh kata, sukan nie perlukan kos yg tinggi..



Ayang lepas gian yerr...

Dalam suasana yg sejuk kitaorg sempat pekena aiskrim..Abis kebas bibir..



Danish wif abah..(Baru lepas nangis tgk idung badut yg merah ngalah makngah, haha..)
Dapat belon terus senyap...


Udah2 larr nangis tuhh cayunk..Badud daa xder mama daa halau dia..hehe


Wif mak n ayah...






ntah r aku plg suker pic nie.. kisahnyer jadik camni coz mak, ayah, adik beradik g shopping souvenir so x der laa photographer time nie..tkt nyer pasal muke xnmpk mama ngan abah rapat serapatnyer r ngan Danish..xsangka plak trover shadow Danish..Oopps..Sori cayunkk..

*Hopefully dpt g Genting lagi next time coz xpuas hati xdpt main Roller Coaster!!!

2 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

kite tak pernah lg gi genting :p. nk pergi tp smpai ke sdh tak dpt nk pergi. huhu..

chubby la danish. geram tgknya. brp berat dia?

aLyNnZ berkata...

alah awk xpyh g genting..tmpt awak stay skrg lagi sejuk!! lagi best..

Hmm dulu lagi chubby skrg da lasak almaklum laa hero..8.9kg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...