Pengikut

03 Jun, 2010

X Abis Lagi Citer JANDA BAIK..

Di n3 Family Day @ Hawa Resort yg lalu ada aku citer pasal keaktifan Danish hero kesayanganku..Tp ada 1 waktu yang Danish duduk diam seketika..Hurm..Danish2..Sampaikan bos aku pun perasan yang Danish dok diam terpegun melihat sesuatu..(nmpk sgt anak mama x dok diam..) ada gak kwn2 bertanya mcmane aku handle Danish time nk bershopping..? aku ckp kt shopping xder lar susah sgt ok jew..abis leceh aku masukkan danish kt dlm troli cuma lau g mana2 ngan Danish aku xleh xder teman coz aku x leh handle Danish sensorang tkt terlepas pandang..menagis x berlagu akuuu...

Sbg bukti jom layan piccas di bwh..
agak2 nyer apa yg mmbuatkn Danish dok diam..?

Haa see..? blh teka Danish ngah tgk citer pe?
nmpk tak pic hero dlm citer nie..
klu x clear gaks..? bg lg satu klu...

Hah..terpampang heroin citer nie..
mula2 Danish dgr lagu HJ..huih..danish mula nk berjoget sedikit demi sedikit Danish melangkah setapak demi setapak..at last tu dia Danish siap duduk depan tv..adoaii lawak pun ader...suke hati lar syg asalkan leh dok diam leh gak ar rest kan segala otot2 bdn tuu..

Orait pic kt bwh nie xder kena mengena antara idup atau mati ngan kisah Family Day kt Janda Baik..

Hah..begini lar situasi Danish time aku bershopping...skrg nie Danish x brp suka dok dlm stroller maybe Danish lemas kot pergerakkan x bebas..So aku masukkan Danish dlm troli n tolak jew..tp siap lar Danish punggah segala brg yg ada kt dlm troli tuu..

* Lattest news Danish selsema n badan dedah cam nk demam..adoaii punyer lar aku jaga adab time batuk or bersin tp berjangkit gak kt Danish.sori sayang...lek dr Janda Baik ramai opismate aku yg xshat, sakit tekak, demam, batuk n selsema termasuk ar aku skali..

4 ulasan:

maszmadi berkata...

uish!!! khusyuknye tgok tiwi yerk.. hm, bakal ganti hero dlm citer tu kut..

so cute la danish dlm troli tur.. hikhik

Unknown berkata...

comel je tengok danish dlm troley tu..

Unknown berkata...

cute lah muka danish..
suka tgok ble die sengih

mama naufal berkata...

hahaha.. comel tul danish kat dlm troly tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...