Pengikut

05 Julai, 2010

Aku Sepi Tanpa Berita...

Huiihh..2 minggu xupdate blog rasa cam ada yg xkena tp apakn daya, budget 20 - 23 Jun jew menyepi diri..24 Jun kembali bertugas xsempat nk bernafas kena hantar Fail Meja plaks..nk jeling2 blog pun jauh skali..mak aihh kena godek plak kt mana aku letakkan FM lama..kena tukar format plaks..seharian aku pening krn FM..Tup2 ptg 2 aku dikejutkan dgn berita kematian Pak Long aku...Innalillah..semoga rohnyer dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..ameen..ptg 2 gaks hubby ajak g Pahang di Felda Cemomoi..Felda Cemomoi nun jauh di pedalaman mmg penat coz penat holiday @ Langkawi pun x abis lagi..

Sblm aku mohon blk awal ptg 2..Big boss dtg bgtau aku kena gantikn teman sekerja (Fairis) outstation ke LANGKAWI !! Kebetulan maknyer kena admit Hos...Tapii Langkawi lagii..? Aduh br 2 hr lps lek dr Langkawi kena g langkawi lg..? Bkn 3 atau 4 hr tp 7 hr...bab nk tinggal anak yg plg lemah..Jumaat lek dr Pahang Sabtu Flight pg ke Langkawi...No choice, aku terpaksa harungi gaks..Mmg berat hati coz lama kan..? pg yg mendtg kuharapkan cepat berlalu hanya suara nyaring n manja Danish menyebut ma..ma..ma..ka..kak..yg aku dpt dgr dicorong talipon sbg pengubat rinduu..Kt hubby pun ghindu gaks hehe.. n akhirnyer hr nie aku dh mula bertugas dgn situasi yg serba br..Act kt opis aku nie ada rombakan besar2an dgn pertambahan staff2 br so ada perubahan carta organisasi skali gus perubahan tmpt duduk..

Hurmm bnyk n3 kwn2 yg aku terlepas xper aku akan go through satu persatu..Trlalu bnyk citer yg ingin dikongsikan so tungguu....

Sekian..Wassalam..

4 ulasan:

maszmadi berkata...

hm... windu kat alynnz..
slmt kmbali brtugas di KL.. huihuihui

alfatihah for your paklong yerk..

Nadiah Sidek berkata...

ptt la senyap je..ingatkan tak sihat ke apa

aLyNnZ berkata...

maszmadi: k.mas x rindu alin dahh..walaupun kiter tepisah partion tp hati kite ttp dekat..cewahh

aLyNnZ berkata...

nadiah sidek : ingat sebelum cuti2 ke langkawi nk wat n3 skit tp xsempat..naik keje satu hr bos soh g outstation plaks..itu yg alin mnyepi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...